مقالات آموزشی

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن مهمترین موضوع در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل و اتاق نشیمن، می باشد و جایگاهی که به آن اختصاص می دهید زیرا به عنوان نقطه کانونی در طراحی داخلی تلقی می گردد. طرح ها و مدل های جدید و متنوع میز تلویزیون بسیار رشد کرده است و باعث شده که خواهان زیادی پیدا کنند و با خیالی آسوده مدل های متنوع تر با طرح و رنگ های خاص را برای خود برگزینید.

اطلاع و آگاهی از مدل مورد نظر موجب سادگی در خرید میز تلویزیون می شود. در ادامه مواردی را برایتان بازگو خواهیم نمود تا به کمک آن ابهامات انتخاب میز تلویزیون مدرن برای تان به طورکلی از بین رود پس با ما همراه باشید.

سایز و نکات مهم در خرید میز تلویزیونمیز تلویزیون مدرن

اولین نکته مهم به هنگام خرید میز تلویزیون توجه با سایز و ابعاد آن می باشد. برای اطمینان از ابعاد شما ابتدا باید تلویزیون خود را در نظر بگیرید و با توجه به اینچ و اندازه تلویزیون خود اقدام به خرید میز تلویزیون نمایید. به طور مثال اگر تلویزیون مورد استفاده شما ۴۹ اینچ باشد بدان معناست که عرض آن برابر با ۱۱۲ سانتی متر بوده در نتیجه شما با این محاسبات سراغ میزی می روید که با این عرض همخوانی داشته باشد و مجبور به صرف فضای اضافه برای قرار دادن میز تلویزیون نکنید. بهترین و استانداردترین اندازه برای میز نسبت به خود تلویزیون این است که از هر طرف ۱۰ سانتی متر بزرگتر باشد. اما باز هم بسته به سلیقه افراد و در اختیار داشتن فضای بیشتر می توانید از میزهای نسبتا بزرگ نیز استفاده نمایید تا دکوراسیون اتاق نشیمن شما زیباتر به نظر آید.

میز تلویزیون مدرن

جنس و نکات مهم در خرید میز تلویزیون

جنس میز شما بسیار مهم می باشد زیرا رابطه مستقیمی با کیفیت و در نتیجه به زیباتر نشان دادن آن دارد. میز تلویزیون های امروزی اکثرا دارای کشو و باکس هایی جهت قرار دادن دیگر وسایل جانبی و دکوری های تزیینی می باشد و باید مقاومت لازم برای قرار دادن این لوازم را داشته باشد. جنس اسکلت و جنس رویه میز تلویزیون باید محکم بوده و بعد از تمیز کردن خط و خشی بر روی آن باقی نماند.

 

قیمت و نکات مهم در خرید میز تلویزیون

قیمت انواع میز تلویزیون مدرن  و میز ال سی دی بستگی به جنس، اندازه، چند کشو بودن، چند تکه بودن و نوع چوب به کار رفته در ساختش دارد. و حتی گاهی نوع سبک مدرن و یا کلاسیک بودن نیز می تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد. این نوسان قیمت باعث می شود افراد با توجه به بودجه تعریف شده خود اقدام به خرید مدل مورد نظرشان کنند.

 

بهترین رنگ و نکات مهم در خرید میز تلویزیون

نکته خیلی مهم برا ی دکوراسیون داخلی جدا از انتخاب میز تلویزیون مدرن، انتخاب رنگ مربوط به آن می باشد و بسیاری از اشخاص همخوانی آن با سایر وسایل منزل را در اولویت قرار می دهند. توصیه ما به شما عزیزان این می باشد که سعی کنید از رنگ هایی کاملا مشابه به هم استفاده نکنید و همین که تناژ رنگی میز را با دیگر لوازم رعایت کنید کفایت می کند و حتی گاهی تضاد رنگی در دکوراسیون داخلی منزل بسیار تاثیرگذار خواهد بود. همخوانی رنگ میز تلویزیون  مدرن با پرده و کابینت ها جایز و چشمگیر خواهد بود.

میز تلویزیون کلاسیک و مدرن چند طبقه و تعداد کشوها

این قسمت از موضوع دیگر کاملا به سلیقه افراد بر می گردد و بستگی به نیازشان برای چیدمان زیبا و خاص دارد. تعبیه کردن کشو و طبقه برای قرار دادن لوازم صوتی کاربرد دارد، کار موثری می باشد. میزهای کلاسیک و مدرن چند تکه این امکان را به شما می دهند که به هنگام جابجایی میز و متناسب با فضای موجود بتوانید ابعاد میز تلویزیون را نیز تغییر دهید. یادتان باشد تعداد طبقه ها و کشوها بسیار مهم می باشد و به هنگام خرید میز تلویزیون مدرنبه آن و کاربردهایش دقیق فکر کنید.

اینستاگرام افرا سوفا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *