مقالات آموزشی

میزناهار خوری ارزان و با کیفیت افرا

میز ناهارخوری ارزان قیمت سبک ها و نمونه های بسیار متفاوتی دارد. شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود یک میز ناهار خوری خاص تهیه و در منزل مورد استفاده قرار دهید.

به عنوان مثال اگر فضا به اندازه کافی در منزل در اختیار شما باشد می توانید با استفاده از دو سرویس مبلمان و میز ناهار خوری دست به ایده پردازی بزنید.

اگر آشپزخانه شما به سبک اپن طراحی شده است می توانید برای پیشخوان آشپزخانه خود از صندلی های تکی که به عنوان صندلی میز ناهار خوری شناخته شده است کار دکوراسیون را دنبال کنید.

همه چیز به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اگر به چیدمان های مدرن علاقه مند هستید می توانید بدون در نظر گرفتن تم رنگی سبک میز نهار خوری خود را متفاوت تر از مبلمان راحتی خود انتخاب کنید.

در مقاله پیش رو شما را با ایده پردازی های در راستای چیدمان میز ناهار خوری و ست کردن آن با سرویس مبلمان آشنا می کنیم با ما همراه باشید تا با یک تغییر دکوراسیون اساسی آشنا شوید.

میز ناهار خوری ارزان

صندلی ناهار خوری برای پیشخوان آشپزخانه

میز غذا خوری را با سبک های متفاوت در منزل می توان مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال شما می توانید صندلی ناهار خوری را به تنهایی بدون نیاز به میز برای کانترهای آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید.

این روزها صنعت معماری داخلی به سمت و سوی حذف دیوارها از فضای داخلی منزل روی آورده است. اگر آشپزخانه شما به سبک جزیره ای و تنها با استفاده از یک کانتر در بخش میانی آشپزخانه دیزاین شده است به شما استفاده از صندلی ناهار خوری تک نفره را برای اطراف کانتر توصیه می کنیم.

این روزها این امر یکی از ایده پردازی های بسیار منحصر به فرد کشورهای اروپایی محسوب می شود. شما می توانید از کانترهای چوبی که به چوب طبیعی درست شبیه به چوب های جنگلی تهیه شده است نیز برای زیبا تر شدن این فضا کمک بگیرید.

حذف میز ناهار خوری در آشپزخانه های جزیره ای یک ایده پردازی مدرن به شمار می آید.

می توانید اندازه صندلی ها را بر اساس میز کانتر آشپزخانه خود مد نظر قرار دهید و تم رنگی را با توجه به هارمونی رنگ حاکم در فضا دنبال کنید.

میزناهار خوری ارزان و با کیفیت افرا

میز ناهار خوری گرد و ایده پردازی مدرن

میز غذا خوری با شکل ها و اندازه های بسیار متفاوتی در بازار و فروشگاه های اینترنتی یافت می شود. اگر منزل شما ویلایی است به راحتی می توانید اندازه های دوازده نفره آن را برای دکوراسیون اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار دهید.

اما اگر به حد کافی فضا در اختیار ندارید و تنها برای رفع نیازهای روزمره نیاز به یک میز نهار خوری دارید و قصد شما دکوراسیون کردن منزل نیست می توانید اندازه های چهار نفره و یا حتی دو نفره را مد نظر قرار دهید.

البته این مهم را فراموش نکنید شکل طراحی منحصر به فرد میزهای نهار خوری به شما این امکان را می دهد که حتی با کمترین تعداد صندلی های ناهار خوری یک دیزاین شیک داشته باشید.

به عنوان مثال میزهای گرد در کنار صندلی های فانتزی علاوه بر این که فضای کمی را به خود اختصاص می دهند این امکان را برای شما فراهم می سازند که دکوراسیون مدرن تری را در فضا داشته باشید.

برای این سبک از میزها می توانید از یک آباژور ایستاده برای نور پردازی زیبا تر در بخش آشپزخانه کمک بگیرید تا ایده پردازی شما لوکس تر جلوه کند.

میز ناهار خوری تاشو و انتخابی ایده ال برای آپارتمان

میز غذا خوری را برای خانه های آپارتمانی خود بدون هیچ گونه دغدغه ای تهیه و از وجود آن لذت ببرید.

از آنجایی که خانه های آپارتمانی به نسبت خانه های ویلایی قدری کوچک تر هستند بهتر است از میزی استفاده شود که اندازه آن با فضای داخلی منزل ما متناسب باشد.

به عنوان مثال یک میز ناهار خوری دوازده نفره گرد اصلاً انتخاب ایده الی برای آشپزخانه هالی نقلی و کوچک خانه های آپارتمانی محسوب نمی شود.

شما می توانید از میز نهار خوری تاشو کمک بگیرید این سری از میزها به صورت باکسی و گاها به صورت تاشو مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل های باکسی شبیه به یک جعبه صندلی ها را در زیر میز پنهان می کند و مدل تاشو آن با جمع کردن میز و زیر هم قرار دادن صندلی ها فضای بیشتری را برای رفت و آمد در اختیار شما قرار می دهد.این سبک از میزها را می توان در رده میز نهار خوری مدرن قرار داد.

میز ناهار خوری اسپرت و مبلمان راحتی

میز ناهار خوری اسپرت را برای ترکیب کردن با دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می دهند. رنگ های استفاده شده برای صندلی های این سری از میزها قدری فانتزی تر و اسپرت تر تهیه می شود.

تا شما به راحتی بتوانید در زمان ایده پردازی مدرن در فضای داخلی منزل از آن ها استفاده کنید. علاوه بر رنگ نوع طراحی و ایده پردازی میز نهار خوری اسپرت نیز متفاوت تر از سایر میزها تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد.

بر فرض در مدل های هشت نفره گاها از پنج صندلی و یک میز به همراه یک نیمکت بهره گرفته می شود. صندلی های گاها با یک دیگر از لحاظ شکل و ظاهر تفاوت دارند.

این سبک از میزهای غذا خوری با عنوان میز نهار خوری اسپرت شهرت گرفته اند که برای چیدمان های لوکس و مدرن بسیار کاربرد دارند.

میز ناهار خوری جاسمین

میز ناهار خوری مربعی متناسب خانه های کوچک

میز غذا خوری برای خانه های کوچک بهتر از قدری کوچک تر از میزهای خانه های ویلایی تهیه شوند.

به عنوان مثال به شما توصیه می کنیم از یک میز نهار خوری مربعی شکل با چهار صندلی در نزدیک ترین فضا به آشپزخانه برای دکوراسیون کردن کمک بگیرید.

میزهای گرد چهار نفره هم می توانند انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک محسوب شوند. شما می توانید با جایگذاری صندلی ها در زیر میز مربعی شکل فضای بیشتری را برای رفت آمد در منزل در اختیار داشته باشید.

مبلمان ال را نیز برای این سبک از چیدمان ها به شما توصیه می کنیم، زیرا این سری از مبل ها در گوشه ای ترین فضای مرتبط با منزل قرار داده می شوند تا فضا به حد کافی برای رفت و آمد در اختیار شما قرار داده شود.

سبک انتخابی شما نیز بی تأثیر در زمان تهیه میز نهار خوری نخواهد بود. بر فرض اگر سبک چیدمان شما کلاسیک است می توانید از میز نهار خوری چوبی و اگر سبک شما سلطنتی است میز نهارخوری استیل انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

 میز ناهار خوری ام دی اف

میز غذا خوری علاوه بر سبک و تم رنگی با جنس های متفاوتی نیز قابل تهیه است. شما می توانید از مرسوم ترین مدل آن که میز نهار خوری ام دی اف است بهره بگیرید.

سبک بودن این سری از میزها امکان جابجایی آن را برای شما ساده تر از گذشته دنبال می کند. شما می توانید این سری از میزها را جایگزین میزهای نهار خوری چوبی که وزن بسیار زیادی دارند کنید تا در طی گذر زمان به سلامتی شما آسیبی وارد نشود.

استفاده از چوب راش، چوب سفید و چوب ام دی اف هر کدام قیمت نهایی و تمام شده محصولات را تعریف می کند. بر فرض چوب های که برای میز نهار خوری کلاسیک استفاده می شود به نسبت چوبی که برای میز غذا خوری مدرن بهره گرفته می شود گران تر است.

کلاف و ساختار میز و صندلی های نهار خوری در زمان تعیین قیمت نهایی آن ها بی تأثیر نیست و رابطه مستقیم با قیمت تمام شده آن ها دارد.

میز نهار خوری ام دی اف در کنار زیبایی چشم نوازی که دارد از مرغوبیت و قیمت متناسب تری به نسبت سایر محصولات برخوردار است.

شما می توانید با یک حساب سرانگشتی و مقایسه قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی میز و صندلی نهار خوری متناسب با بودجه مالی خود تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

میز ناهار خوری ویکتوریا

اما و اگر های انتخاب میز نهار خوری

میز غذا خوری را با توجه به تم رنگی حاکم در فضا و سبک ایده پردازی منزل خود انتخاب کنید. اگر تم رنگی منزل شما به سبک دکوراسیون های رنگی دنبال شده است به شما استفاده از میزهای اسپورت را پیشنهاد می دهیم.

این سری از میزها با تنالیته رنگی بسیار متنوع در بازار تولید و عرضه می شود. شما می توانید با توجه به سبک ایده پردازی که در منزل دارید نیز دست به ایده پردازی بزنید.

سرویس نهار خوری چوبی که در سری های هشت نفره، دوازده نفره و گاهی بیست و چهار نفره تهیه می شوند می تواند در چیدمان های نوستالژی دست شما را بگیرد.

ایده پردازی های اشرافی طلب می کند از میز نهار خوری استفاده شود که پارچه های تهیه شده برای روکش کردن صندلی های آن ها مخملی یا ساتن باشد تا حال و هوای منزل را اشرافی تر دنبال کند.

چیدمان های مدرن را نیز با استفاده از مبل های راحتی کلاسیک، مبل ال و میز نهار خوری اسپرت می توانید دنبال کنید. امید است راهنمایی های ارائه شده شما را برای بهترین انتخاب آماده کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *