دسته‌بندی نشده

انواع میز غذا خوری

انواع میز غذا خوری

میز غذا خوری خونه خودتون رو بعد از  این مطلب با خیال راحت انتخاب کنید چرا که ما هر آنچه که باید در مورد انواع ناهار خوری و قیمت میز ناهار خوری دگفته ایم. این میز ها در ست های ۲ تا ۸ نفره موجود بوده و هرکسی با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود می تونه میز مناسب خود را خریداری کند.

این نکته مهم است که میزی کهاز آن استفاده میکنید راحت باشه تا بتونید وقت بیشتر را در زمان غذا خوردن در کنار عزیزان خود بگذرانید.

نهار خوری باید بسته به اندازه آشپزخانه و بودجه شما باشه. پیشنهادات ما را مطالعه کرده تا به شما در خرید یک میز ایده آل برای فضای آشپزخانه و ایجاد ظاهری که دوست دارید کمک کنیم.

میزهای ناهارخوری چوبی

میز ناهارخوری چوبی در واقع پرطرفدارترین نوع نهار خوری در بازار وجود دارد. . میز های چوبی به دلیل اینکه تقریباً با هر دکوراسیونی به‌راحتی هماهنگ می‌شه در بین مردم بسیار  پرطرفدار بوده. این میز ها رو می تونیم با طراحی و تغییراتی در پایه با هر سبکی هماهنگ کنیم. از سبک مدرن گرفته تا میز ناهار چوبی کلاسیک و میز غذا خوری  سنتی. مراقبت درست ازانها به ماندگاری برای سالها کمک میکنه.

انواع جنس چوب های میزناهار خوری چوبی

ناهارخوری چوبی، از انواع چوب بلوط، افرا، گردو و ساچ ساخته‌شده که در قبال میزهایی که از ام دی اف ساخته شده از مقاومت بالایی برخوردار هستند. میزی که برای غذا خوری در نظر گرفته می‌شه، بایداز کیفیت بالا برخوردار باشه و مستحکم باشه.

درپایه های میز و صندلی های این میز ها  از چوب استفاده میشه و رویه میز از ام دی اف (MDF) یا اچ دی اف (HDF)  استفاده میشه و  برای اینکه زیبایی چوب رو داشته باشه و یک مقدار به کیفیت  اون کمک کنه روکش سوپر راش یا روکش ملچ روی آنها پرس میکنن .
این میز ها  پایه و صفحه میز از هم جدا هستند یکسری از کارها صفحه رویه به پایه پیچ و مهره میشه و جلوگیری میکنه از خرابی و رنگ پریدگی پایه ها و یکسری از این نوع میز ها رویه میز بدون هیچ نوع پیچ یا لولای قرار میگره که هم توی جا به جای کارتون رو راحت میکنه هم اینکه نگرانی از بابت  لق شدن کار ندارید. این نکته رو داشته باشید که به دلیل مقاومت کم در برابر رطوبت اگر در جایی گذاشته بشن که رطوبت کمتر داشته باشه خیلی بهتره.

قیمت انواع میز ناهار خوری چوبی و قیمت انواع میز ناهار خوری کلاسیک.

میز ناهار خوری چوبی نسبت به جنس های دیگه از مقاومت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل قیمت آنها بالاتر هستند. شما می تونید به جای استفاده چوب طبیعی از میزهای ام دی اف نیز استفاده کنید. قیمت میز ناهار خوری کلاسیک به دلیل اینکه روی آن منبت کاری انجام داده  شده قیمت بالاتری نسبت به میزهای دیگه داره.

انواع میز ناهار خوری فلزی

ناهارخوری فلزی معمولا پایه فلزی داره و ازمقاومت  بالایی برخوردار بوده. جنس رویه این میزها از شیشه بوده که به وسیله چسب لیزری به پایه چسبانده می شود. اما یکی از عیب های این نوع میز ها، جدا شدن پایه از شیشه به دلیل از بین رفتن چسب آن هست. البته تنوع کم در این مدل ها یکی از دلایل استقبال کم از این نوع میز نهار خوری هست.

میز نهار خوری فلزی به دلیل اینکه دربرابر آب مقاوم بوده و به راحتی جابه جا می شه برای استفاده در رستوران ها خیلی مورد استفاده قرار می گیره

اگر شما یک رستوران دار هستید حتما از گزینه میزهای فلزی استفاده کنید.

انواع صندلی ناهار خوری فلزی

صندلی فلزی نسبت به صندلی های چوبی مقاومت بیشتری داشته و برای فضاها و دکوراسیون های مدرن داخل منزل یا رستوران ها بسیار مناسب است همچنین این صندلی ها معمولا نشیمن نرمی داشته و طرح آنها به صورتی است که به کمر فشاری وارد نمیکنند.

مزیت میز فلزیانواع میز غذا خوری

  • مقاومت بالا در برابر آب

انواع قیمت میز ناهار خوری فلزی

یکی از مهمترین مزیت های قیمت ناهار خوری فلزی نسبت به چوبی بسیار مناسب تر هستش.

انواع میز ناهار خوری شیشه ای

یکی  دیگری از میز ناهارخوری، میز نهار خوری شیشه‌ای هست. میز شیشه‌ای، انتخاب خیلی خوب برای فضاهای روشن است اما میز شیشه‌ای برای ناهارخوری زیاد مناسب نیست، مگر در اندازه‌های کوچک ۴ و ۶ نفره. البته میزهای شیشه‌ای که مقاوم در برابر خراش و ضربه هستند، نیز تولید می‌شود.

انواع ناهار خوری پلاستیکی

میز ناهار خوری پلاستیکی برای داخل تراس، حیاط یا برخی رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین افراد می توانند از انواع تاشو آن در زمان سفر استفاده کنند. این میز درمقابل رطوبت و آفتاب مقاوم بوده و جا به جای آن آسان است.

رنگ انواع میز ناهارخوری

رنگ میز در دکوراسیون خانه بسیار اهمیت دارد. ممکن است رنگی امروز مد باشد و در اینده نزدیک  از مد بیفتد، پس در انتخاب رنگ میزتان دقت کنید. رنگی را انتخاب کنید که همیشه شیک و زیبا باشد.

در کل سه رنگ اصلی زرد، قرمز و آبی که جز رنگ‌های پایه و کلاسیک به حساب  می‌آیند، دارای قدرت ماندگاری زیادی هستند. رنگ قرمز نیز که محبوبیت زیادی دارد علل الخصوص در خانه‌هایی با سبک‌های مدرن  انتخاب مناسبی است.

رنگ سیاه همیشه   جدید است. این رنگ در خانه‌هایی با ترکیب سیاه‌وسفید بسیار مناسب است. البته ایراداتی نیز دارد. بعد از یک مدت، چشم را خسته می‌کنند و کوچک‌ترین خراش و هرگونه لک و کثیفی که روی ان میزها بیفتد را به‌وضوح نشان می‌دهند.

قانون هایی که باید در زمان خرید رعات کرد ؟

برای انتخاب میز ناهار خوری ، باید به مواردی همچون رنگ، اندازه ، تناسب با سبک خانه و …… توجه کرد.

راهنمای خرید میز ناهار خوری:نحوه انتخاب ناهار خوری ایده آل

میزها از هر نوعی که باشند  در زیبایی و راحتی منزل و آرامش افراد آن محیط تأثیر زیادی خواهد داشت. میز غذاخوری،میز عسلی و پذیرایی، میز جلو مبلی، میز آشپزخانه، میز تلویزیون، میز کودک، میز تحریر و کامپیوتر ، میز بار، کنسول انواعی از میز هستند که در زیبایی ظاهر خانه نقش بسزایی دارند.

انواع میز غذا خوریانواع مدل های میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کم جا و تاشو

میز ناهار خوری کم جا میز های تاشو یا کوچکی هستند که می توانید آنها را در آشپزخانه یا گوشه ای پذیرایی خود قرار دهید. این میز ها جای زیادی را نمیگیرند و برای منزل های کوچک قابل استفاده است.

میز ناهار خوری گرد

این میز ها بیشتر برای مکان هایی که کوچک هستند کاربرد دارد. زیرا به‌راحتی در هر محیطی جا می‌شوند. این میزها قابلیت اضافه کردن صندلی بیشتر را دارند. به‌طور مثال میزی که برای شش نفراست را بدون اینکه جای بقیه افراد تنگ شود، با اضافه کردن دو صندلی  به میزی هشت‌نفره تبدیل می‌کنیم و تعداد بیشتری از افراد را جای می‌دهیم. این مزیت در میزهای مستطیلی و مربعی وجود ندارد و در انتهای این میزها تنها یک صندلی می‌توان جای داد.

میز ناهار خوری کوچک

کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند معمولا به دنبال ناهار خوری کوچک هستند. اگر قصد خرید ناهار خوری ۳ یا ۴ نفره را دارید و دکوراسیون شما از نوع مدرن است میز ناهار خوری دایره ای را انتخاب کنید.

چکیده ای از مطالب 

حتما باید در هنگام خرید به جنس میز نهار خوری توجه کنیم؛ زیرا اسکلت و بدنه، جنس پلاستیک و شیشه استفاده شده در عمر میز ما نقش بسزایی دارد.

امیدوارم که این مطلب توانسته باشد برای خرید و انتخاب یک میز ناهار خوری مناسب شما را راهنمایی کرده باشد.  مطالعه یک راهنمای جامع در مورد انواع ناهاری خوری موجود در بازار قبل از خرید  انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *