مقالات آموزشی

قاب آینه

قاب آینه ها جزء آن دسته دکورهایی هستند که خیلی آرام گوشه ای می نشینند بدون اینکه کسی از اهمیت حضور آنها دقیقاً با خبر باشد! شاید به نظراغلب آدم ها کاربرد آینه فقط برای آن باشد جهت رفع هر گونه عیب و نقشی که در ظاهر به چشم می آید. . آنها می توانند به عنوان کامل کننده تزئین دیوارها هم کاربرد داشته باشند یا پوششی باشند برای وسایل خانه. می توانید از بالای شومینه آویزان شوند و خودنمایی کنند یا داخل یک قاب بنشینند وخانه را زیباتر جلوه بدهند. . همین وسیله هایی که از نظر بیشتر مردم فقط یک مورد استفاده دارند و آن هم نشان دادن ظاهر آدم هاست، می توانند فضا های کوچک را بسیار بزرگتر از آنچه که هست نشان بدهند. با این تعاریف  باید متوجه شده باشید که آیینه ها وسایلی هستند که  هر نوع چیدمانی که مدنظر شماست. این اشیا رو راست با ما آدم ها همین طور قابلیت این را دارند که انرژی های مثبت را به سمت شما سوق دهند و از ورود انرژی های منفی به زندگی تان جلوگیری کنند. باید تا همین جا خیلی چیزها برایتان روشن شده باشد پس به راحتی از کنار تاثیرگذاری آیینه روی دکوراسیون خانه تان نگذرید. کار سختی نیست، با چند روش ساده می توانید از حکمرانی قدرت آیینه در خانه تان لذت ببرید.

قاب آینه

فضا را بزرگتر کنید

در اتاق های کوچک، به خصوص آپارتمان ها پیشنهاد نصب قاب آینه می تواند یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تغییر نمای فضا از کوچکی به بزرگی باشد قاب آینه را روی دیوار درست مقابل پنجره نصب کنید. آن وقت متوجه می شوید که ناخودآگاه چه وسعتی به فضا داده اید و هم اینکه نمای بیرون از خانه را با نصب قاب آینه مقابل پنجره به درون خانه آورده اید و از تماشای آن لذت می برید. همچنین با نصب آیینه در آشپزخانه کوچک خانه تان به عنوان پس زمینه ضمن اینکه می توانید خودتان را حین کار کردن در آیینه تماشا کنید از آشپزی و گذران وقت در آشپزخانه هم لذت بیشتری خواهید برد.

آیینه بالای شومینه

برای بیشتر خانه ها شومینه و محل قرار گرفت آن به عنوان نقطه ای مهم تلقی می شود. با نصب یک آیینه داخل قاب بالای شومینه ابهت و عظمت آن بخش از خانه را بیشتر کنید. این قاب آیینه علاوه بر اینکه به فضا وسعت می بخشد، انعکاس جالب توجهی از دکور خانه را در خود خواهد داشت. کمی به شومینه تان نگاه کنید. جای یک آیینه بالای آن خالی نیست؟ یک آیینه محضر برای تکمیل جذابیت های شومینه.

ورودی خانه را روشن کنید

نصب کردن قاب آیینه در ورودی خانه در واقع به نوعی خوش آمد گویی است به میهمانانی که به منزل شما می آیند. آیینه ها رفلکس نور را سبب می شوند و تاریکی را کمتر می کنند ضمن اینکه به میهمانانی که از در وارد می شوند این امکان را می دهند تا پیش از ورود کامل به خانه شما، سر و وضع خود را مرتب کنند. در ورودی های بزرگتر بهتر است یک میز کوچک بگذارید و روی آن را با گل های زیبا تزئین کنید، یک چراغ دیواری روی دیوار بزنید و کنار آن هم یک آیینه نصب کنید.

قاب آینه

انرژی ها را جذب کنید و پولدار شوید!

نصب کردن قاب آیینه پشت میز غذاخوری اقبال و ثروت را به سمت شما سرازیر می کند! این یک باور کهن در سرزمین چینی هاست! البته از آنجایی که آیینه ها ارتباط تنگاتنگی با انرژی ها دارند بد نیست بدانید که نصب قاب آیینه در انتهای راهروها ممکن است باعث جلوگیری از ورود انرژی به خانه شود. پس بهتر است آیینه ها را در میانه های راهرو نصب کنید. ضمن اینکه گذاشتن آیینه در حمام هم سبب ایجاد انرژی مثبت و ورود آن به فضای خانه می شود.

راهرو خانه را آیینه باران کنید!

اگر در خانه تان راهروهای طویل وجود دارد بهترین موقعیت را دارید تا از آیینه بهترین استفاده را کنید. در این راهروها آیینه های کوچک نصب کنید. حتماً نباید فقط از یک قاب  آیینه استفاده کنید بلکه می توانید چند قاب آیینه کوچک  یا بدون قاب را کنار هم روی دیوار قرار بدهید. در این صورت توجه هر کسی که از راهرو رد می شود به آیینه ها جلب خواهد شد. ضمن اینکه انعکاس نور راهرو در آیینه ها هر چند هم که کم باشد سبب می شود راهرو روشن تر به نظر برسد.

آیینه در اتاق خواب

می توانید از قاب آیینه های قدی با فریم هایی ساده در اتاق خواب تان به عنوان وسیله ای برای بالا بردن جذابیت اتاق استفاده کنید. آیینه های قدی به خصوص برای پر کردن گوشه های خالی اتاق خواب می توانند بسیار کارآمد باشند. فراموش نکنید آیینه ها می توانند نقش لباس اتاق شما را ایفا کنند! پوششی که جذابیت اتاق خواب را بیش از پیش بالا می برد.

اینستاگرام افرا سوفاhttps://afrasofa.com۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *